Szkolenie online „Zmiany Prospectus Regulation oraz MAR wprowadzone przez Listing Act.” | IDM - Izba Domów Maklerskich

Forum Firm Inwestycyjnych Przejdź do linku banera

Szkolenie online „Zmiany Prospectus Regulation oraz MAR wprowadzone przez Listing Act.”

Aktualność
09/01/2025

Termin: 21 stycznia 2025 r. w godz. 10:00 – 12:00

Izba Domów Maklerskich we współpracy z Kancelarią Linklaters organizuje szkolenie ONLINE:

 „Zmiany Prospectus Regulation oraz MAR wprowadzone przez Listing Act.”

Zakres tematyczny:

Podczas webinaru zostaną omówione najnowsze zmiany Rozporządzenia Prospektowego oraz Rozporządzenia MAR wprowadzone na podstawie Listing Act. Zmiany te mają na celu zwiększenie atrakcyjności rynków kapitałowych państw członkowskich Unii Europejskiej, w tym ułatwienie oraz obniżenie kosztów pozyskiwania kapitału przez małe i średnie przedsiębiorstwa, uproszenie dokumentacji emisyjnej a także zmniejszenie zakresu obowiązków spółek notowanych na zorganizowanych rynkach państw członkowskich Unii Europejskiej. Większość zmian weszła w życie w grudniu 2024 r. Pozostałe zaczną obowiązywać od marca lub czerwca 2026 r.  

Koszt udziału:

Ceny Early Birds (10.01 – 14.01.2025 r.)

  • 590 zł netto (I. osoba)
  • 390 zł netto (kolejne osoby)

Ceny regularne (15.01 – 17.01.2025 r.)

  • 790 zł netto (I. osoba)
  • 590 zł netto (kolejne osoby)  

Prowadzący szkolenie:

Zielono-niebieska grafika z bykiem z tekstem: "Szkolenie Zmiany Prospectur Regulation oraz MAR wprowadzone przez Listing Act". Szkolenie odbędzie się 21 stycznia 2025 roku. Organizatorem jest Izba Domów Maklerskich
Szymon Renkiewicz – Managing Associate, adwokat, Linklaters

Szymon jest adwokatem. Specjalizuje się w prawie spółek, prawie rynków kapitałowych, fuzjach i przejęciach, restrukturyzacjach oraz kwestiach regulacyjnych. Posiada 20 lat doświadczenia w zakresie świadczenia doradztwa prawnego na rzecz podmiotów gospodarczych, w tym wielu podmiotów podlegających nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego, takich jak spółki publiczne, banki, domy maklerskie, czy fundusze inwestycyjne. Uczestniczył w licznych transakcjach fuzji i przejęć (w tym w zakresie wezwań na akcje spółek publicznych), emisji obligacji, restrukturyzacji spółek i grup kapitałowych. Doradztwo m.in. na rzecz:

  • PZU S.A. w związku ze wszystkimi kwestiami prawnymi dotyczącymi nabycia Banku BPH S.A. od GE Capital Group przez kontrolowany przez PZU Alior Bank S.A., w tym podziału Banku BPH przez wydzielenie zorganizowanej części przedsiębiorstwa na Alior Bank S.A. i wezwania na akcje Banku BPH;
  • ING Banku Śląskiego w związku z nabyciem 45% akcji NN Investment Partners TFI (aktualnie GS TFI) od NN Investment Partners International Holdings oraz w związku z nabyciem 100% akcji Paymento Financial (krajowej instytucji płatniczej);
  • UniCredit S.p.A. w zakresie emisji akcji nowej emisji z prawem poboru o wartości 13 miliardów euro oraz wprowadzenia akcji do obrotu na GPW;
  • J.P. Morgan, Goldman Sachs, Morgan Stanley, Credit Suisse i innych banków, firm inwestycyjnych oraz podmiotów zarządzających aktywami w zakresie aspektów regulacyjnych, w tym w odniesieniu do działalności inwestycyjnej i maklerskiej;
  • PESA Bydgoszcz S.A. w związku z przejęciem kontroli nad spółką przez PFR S.A.;
  • Glamox AS, spółki portfelowej Triton, przy przejęciu ES-SYSTEM S.A. przy przejęciu, w tym wezwaniu na jej akcje oraz jej delistingu;
  • PFR S.A. przy przejęciu, w tym wezwaniach na akcje, Ferrum S.A.
  • akcjonariuszy sprzedających przy pierwszej ofercie publicznej (IPO) PZU S.A.

Zaświadczenia:

Uczestnicy szkolenia otrzymają zaświadczenie akceptowane przez Okręgową Izbę Radców Prawnych oraz Okręgową Radę Adwokacką.

Kwestie techniczne:

Szkolenie odbędzie się poprzez system Cisco Webex Meetings. Z sytemu można korzystać poprzez przeglądarkę internetową (zalecane: Windows Explorer, Edge, Google Chrome) lub zainstalowanie aplikacji Cisco Webex Meetings https://www.webex.com/downloads.html

Płatność:

Płatność za udział w szkoleniu odbędzie się na podstawie faktury VAT wystawionej przez Izbę Domów Maklerskich i przesłanej na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym po zakończeniu szkolenia z terminem płatności 7 dni.

Kontakt:

Michał Turek tel.: 602 863 444, mail: szkolenia@idm.com.pl

ZAREJESTRUJ SIĘ