Szkolenia

Logo szkolenia

Izba Domów Maklerskich
wraz z
Kancelarią SPCG


zapraszają na warsztat


„OBOWIĄZKI INSTYTUCJI FINANSOWYCH ZWIĄZANE Z USTAWĄ SInF


który odbędzie się

23 marca 2023 r. w godz. 10:00 - 12:00

 

ZAKRES TEMATYCZNY

 

  • Omówienie głównych kwestii problemowych
    • Obowiązki instytucji zobowiązanej:
      • Pojęcie informacji rejestrowanej – kwestie istotne z punktu widzenia domu maklerskiego;
      • Zakres danych przekazywanych do Systemu Informacji Finansowej;
      • Przekazywanie informacji rejestrowanej do Systemu Informacji Finansowej w kontekście obowiązków z obszaru AML.
    • Realizacja obowiązków wynikających z ustawy o Systemie Informacji Finansowej a obowiązki związane z ochroną danych:
      • Przetwarzanie danych dla potrzeb ustawy, a legalność przetwarzania na gruncie rozporządzenia 2016/679 (RODO);
      • Przetwarzanie danych dla potrzeb ustawy a obowiązki informacyjne wobec osób, których te dane dotyczą;
      • Przetwarzanie danych dla potrzeb ustawy a uprawnienia przysługujące osobom, których dane dotyczą na gruncie przepisów rozporządzenia 2016/679 (RODO);
      • Przetwarzanie danych dla potrzeb ustawy, a obowiązek zachowania tajemnicy zawodowej.
    • Kontrola przestrzegania przepisów ustawy o Systemie Informacji Finansowej:
      • Organy kontrolne i ich uprawnienia;
      • Zakres kontroli i formy jej wykonywania;
      • Przygotowanie do ewentualnej kontroli – kwestie praktyczne.
    • Sankcje za naruszenie obowiązków nakładanych przez ustawę o Systemie Informacji Finansowej:
      • Zasady i podstawy odpowiedzialności;
      • Potencjalne kierunki obrony przed zarzutami naruszenia obowiązków ustawowych zagrożonych sankcją.
  • Q&A – odpowiedzi na pytania uczestników
  • Dyskusja

 

PROWADZĄCY  WARSZTAT

 

 Jacek Bachut

dr Jacek Błachut

Adwokat, Counsel

Kancelaria prawna SPCG

  

 Grzegorz Keler

dr Grzegorz Keler

Adwokat, Associate

Kancelaria prawna SPCG

   

  


KOSZT UDZIAŁU
 

  • 700 zł* netto (pierwsza osoba)
  • 450 zł* netto (druga i kolejne osoby z jednej instytucji).

* Do powyższych cen należy doliczyć podatek VAT 23%

 

PŁATNOŚĆ

Płatność za udział w warsztacie odbędzie się na podstawie faktury VAT wystawionej przez Izbę Domów Maklerskich i przesłanej na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym po zakończeniu warsztatu z terminem płatności 7 dni


ZAŚWIADCZENIE

Uczestnicy warsztatu otrzymają zaświadczenie akceptowane przez Okręgową Izbę Radców Prawnych oraz Okręgową Radę Adwokacką.



KWESTIE TECHNICZNE

Warsztat odbędzie poprzez system Cisco Webex Meetings. Z sytemu można korzystać poprzez przeglądarkę internetową (zalecane: Windows Explorer, Edge, Google Chrome) lub zainstalowanie aplikacji Cisco Webex Meetings https://www.webex.com/downloads.html



REJESTRACJA

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza zgłoszeniowego do dnia 22 marca 2023 r.



PARTNER WARSZTATU


Kancelaria SPCG

 

 FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Warsztat „Obowiązki Instytucji Finansowych związane z Ustawą SInF

Dane uczestnika
Dane do faktury:
Koszt uczestnictwa
  • 700 zł* netto (pierwsza osoba)
  • 450 zł* netto (druga i kolejne osoby z jednej instytucji).

* Do powyższych cen należy doliczyć podatek VAT 23%

Płatność za udział w Warsztacie

Płatność za udział w warsztacie odbędzie się na podstawie faktury VAT wystawionej przez Izbę Domów Maklerskich i przesłanej na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym po zakończeniu warsztatu z terminem płatności 7 dni.

Warunki zgłoszenia i uczestnictwa w warsztacie:

Etap I: Należy wypełnić niniejszy formularz zgłoszeniowy najpóźniej do dnia 22 marca 2023 r.

Etap II: Otrzymają Państwo potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z danymi technicznymi dot. udziału w warsztacie.

Po przesłaniu zgłoszenia nie będzie możliwość bez kosztowej rezygnacji udziału w warsztacie. Istniej tylko możliwość zmiany uczestnika.

Wszelkich zmian osobowych można dokonać jedynie w formie mailowej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. najpóźniej na dzień przed datą odbycia się warsztatu.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

  • w sprawach organizacyjnych z p. Michał Turek tel. 602 863 444.

Izba Domów Maklerskich (dalej „IDM”) z siedzibą w Warszawie ul. Kopernika 17,00-359 Warszawa, jako administrator danych osobowych, informuje Panią/Pana, iż:

 

  • podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do dokonania zgłoszenia do udziału w Warsztacie IDM (dalej „Warsztat”), wystawienia faktury za udział w Warsztacie oraz dystrybucji materiałów i informacji dotyczących Warsztatu. Niepodanie danych uniemożliwi przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych co jest równoznaczne z nierozpatrywaniem Pani/Pana zgłoszenia i tym samym niemożnością wzięcia udziału w Warsztacie;
  • posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  • Pani/Pana dane mogą być udostępnione w niezbędnym zakresie w szczególności podmiotom świadczącym na rzecz IDM usługi informatyczne oraz zatrudnionym do obsługi Warsztatu;
  • Pani/Pana dane mogą być udostępniane przez IDM podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów prawa;
  • podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji usługi Warsztatu, a po tym okresie przez czas, w którym przepisy prawa nakazują przechowanie danych lub przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń;
  • ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezgodne z prawem.
Powered by BreezingForms