Szkolenia

Logo szkolenia

Izba Domów Maklerskich


zaprasza na szkolenie


OBOWIĄZKI  CZŁONKÓW  RAD  NADZORCZYCH  ORAZ  ZARZĄDÓW  FIRM  INWESTYCYJNYCH  W  ŚWIETLE  WYTYCZNYCH EBA  W  SPRAWIE  STRATEGII  I  PROCEDUR ZARZĄDZANIA  ZGODNOŚCIĄ  Z  PRZEPISAMI  ORAZ ROLI  I  OBOWIĄZKÓW  PRACOWNIKA DS.  ZGODNOŚCI  Z  PRZEPISAMI  AML/CFT


które odbędzie się

13 grudnia 2022 r. w godz. 10:00 - 12:00

 

ZAKRES TEMATYCZNY

 

  • Jakich podmiotów dotyczą wytyczne.

  • Opis podstawowych postanowień wytycznych.

  • Wymagania wobec rady nadzorczej oraz członków zarządu w świetle wytycznych.

  • Obowiązki rady nadzorczej.

  • Obowiązki zarządu.

  • Obowiązki członka zarządu odpowiedzialnego za przeciwdziałanie praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.

  • Zagadnienia, które winny zostać wzięte pod uwagę przy realizacji obowiązków przez radę nadzorczą.

  • Zagadnienia, które winny zostać wzięte pod uwagę przy realizacji obowiązków przez zarząd.

  • Zagadnienia, które winny zostać wzięte pod uwagę przy realizacji obowiązków przez członka zarządu odpowiedzialnego za AML

 

PROWADZĄCY  SZKOLENIE

 

 Otto Andrzej

Andrzej Otto

Dyrektor Biura Kontroli i Nadzoru

Dom Inwestycyjny Xelion Sp. z o.o.

 

  

 Piatek Dariusz

Dariusz Piątek

AML/CFT Manager

XTB S.A.

 

   

 

 
KOSZT UDZIAŁU
 

  • 500 zł* netto (pierwsza osoba)
  • 350 zł* netto (druga i kolejne osoby z jednej instytucji).

* Do powyższych cen należy doliczyć podatek VAT 23%

 

PŁATNOŚĆ

Płatność za udział w szkoleniu odbędzie się na podstawie faktury VAT wystawionej przez Izbę Domów Maklerskich i przesłanej na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym po zakończeniu szkolenia z terminem płatności 7 dni


ZAŚWIADCZENIE

Uczestnicy szkolenia otrzymają zaświadczenie akceptowane przez Okręgową Izbę Radców Prawnych oraz Okręgową Radę Adwokacką.



KWESTIE TECHNICZNE

Szkolenie odbędzie poprzez system Cisco Webex Meetings. Z sytemu można korzystać poprzez przeglądarkę internetową (zalecane: Windows Explorer, Edge, Google Chrome) lub zainstalowanie aplikacji Cisco Webex Meetings https://www.webex.com/downloads.html



REJESTRACJA

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza zgłoszeniowego do dnia 12 grudnia 2022 r.

 

 FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

Szkolenie „Obowiązki członków rad nadzorczych oraz zarządów firm inwestycyjnych w świetle wytycznych EBA w sprawie strategii i procedur zarządzania zgodnością z przepisami oraz roli i obowiązków pracownika ds. zgodności z przepisami AML/CFT

Dane uczestnika
Dane do faktury:
Koszt uczestnictwa
  • 500 zł* netto (pierwsza osoba)
  • 350 zł* netto (druga i kolejne osoby z jednej instytucji).

* Do powyższych cen należy doliczyć podatek VAT 23%

Płatność za udział w Szkoleniu

Płatność za udział w szkoleniu odbędzie się na podstawie faktury VAT wystawionej przez Izbę Domów Maklerskich i przesłanej na adres mailowy podany w formularzu zgłoszeniowym po zakończeniu szkolenia z terminem płatności 7 dni.

Warunki zgłoszenia i uczestnictwa w szkoleniu:

Etap I: Należy wypełnić niniejszy formularz zgłoszeniowy najpóźniej do dnia 12 grudnia 2022 r.

Etap II: Otrzymają Państwo potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na szkolenie wraz z danymi technicznymi dot. udziału w szkoleniu.

Po przesłaniu zgłoszenia nie będzie możliwość bez kosztowej rezygnacji udziału w szkoleniu. Istniej tylko możliwość zmiany uczestnika.

Wszelkich zmian osobowych można dokonać jedynie w formie mailowej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. najpóźniej na dzień przed datą odbycia się webinarium.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

  • w sprawach organizacyjnych z p. Michał Turek tel. 602 863 444.

Izba Domów Maklerskich (dalej „IDM”) z siedzibą w Warszawie ul. Kopernika 17,00-359 Warszawa, jako administrator danych osobowych, informuje Panią/Pana, iż:

 

  • podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do dokonania zgłoszenia do udziału w Szkoleniu IDM (dalej „Szkolenie”), wystawienia faktury za udział w Szkoleniu oraz dystrybucji materiałów i informacji dotyczących Szkolenia. Niepodanie danych uniemożliwi przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych co jest równoznaczne z nierozpatrywaniem Pani/Pana zgłoszenia i tym samym niemożnością wzięcia udziału w Szkoleniu;
  • posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
  • Pani/Pana dane mogą być udostępnione w niezbędnym zakresie w szczególności podmiotom świadczącym na rzecz IDM usługi informatyczne oraz zatrudnionym do obsługi Szkolenia;
  • Pani/Pana dane mogą być udostępniane przez IDM podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów prawa;
  • podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody (art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji usługi Szkolenia, a po tym okresie przez czas, w którym przepisy prawa nakazują przechowanie danych lub przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń;
  • ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezgodne z prawem.
Powered by BreezingForms